موسیقی، روابط عمومی و تبلیغات

در پنجمین قسمت از فصل دوم پادکست PR Pros (پی آر پروز) به سراغ موضوعی رفتیم که در بیشتر سازمان های ایرانی مغفول مانده، موسیقی و اهمیت به کارگیری آن در فعالیت های روابط عمومی و تبلیغات. در این اپیزود از پادکست PR Pros سجاد موسوی راضی، کارشناس روابط عمومی و رسانه و بنیانگذار پادکست PR Pros با علی صدر، خواننده و آهنگساز گفتگو کرده است.

در این قسمت از پادکست به این موضوع می پردازیم که اساسا موسیقی چه جایگاهی در سازمان های امروز کشورمان دارد. تلاش می کنیم دریابیم آیا از موسیقی به درستی در فعالیت های روابط عمومی و تبلیغات در سازمان ها و شرکت های ایرانی بهره گرفته می شود؟ برای پاسخ به این پرسش، علی صدر مثال هایی از استفاده صحیح از موسیقی در روابط عمومی ها و تبلیغات ایرانی و خارجی ارائه می کند.

همچنین در این برنامه به این می پردازیم که از موسیقی در چه بخش هایی از سازمان می توان استفاده کرد و چه اثراتی برای سازمان ها و شرکت ها دارد. در این راستا به مشکلات ساخت موسیقی در روابط عمومی ها و واحدهای تبلیغات پرداخته ایم و از لزوم اشراف سازمان ها به موسیقی از طریق به کارگیری آهنگسازان، و سواد رسانه ای توسط آهنگسازان به گفتگو پرداخته ایم.

علی صدر همچنین در این برنامه از اهمیت تعامل صحیح سازمان ها با آهنگسازان می گوید و تشریح می کند که شیوه صحیح درگیر کردن آهنگسازان در پروژه های روابط عمومی و تبلیغات چگونه باید باشد.

آنچه که اهمیت فراوان دارد اینست که سازمان ها و شرکت های ایرانی از پتانسیل حس شنوایی مخاطبان به درستی بهره نبرده اند و عموما محصولاتی بی کیفیت و بدون هویت در این حوزه ارائه داده اند. شاید بتوان گفت که استفاده از موسیقی و صدا نقطه مغفول مانده در سازمان های ایرانی است.

این برنامه تقدیم می شود به استاد محمدرضا شجریان که صدایشان همواره در یادمان خواهد ماند و آثارشان در تاریخ موسیقی جاودان خواهد بود.

موسیقی، روابط عمومی و تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top