اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ با علی رشیدی و رویا عباس‌نژاد

اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ با علی رشیدی و رویا عباس‌نژاد

فصل پنجم از پادکست روابط عمومی PR Pros به موضوع اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ اختصاص دارد و در این اپیزود از پادکست با علی رشیدی، فاندر استارتاپ استیم، و رویا عباس‌نژاد، فاندر استارتاپ ادزینو گفتگو کردیم.

علی رشیدی از چرایی برگزاری رویداد شب چله، چهل استارتاپ و فرآیند جذب اسپانسر این رویداد صحبت کرد و رویا نیز از تجربه شیرین اسپانسرینگ این رویداد سخن گفت. رویا عباس‌نژاد همچنین شرایط بررسی رویدادهای درخواست دهنده توسط ادزینو را شرح داد و علی رشیدی نیز از مشکلات جذب اسپانسر گفت.

شما را به شنیدن این اپیزود در کست باکس، شنوتو، و گوگل پادکست دعوت می کنیم.

دلیل بررسی اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ در یک فصل کامل از پادکست روابط عمومی PR Pros اینست که از یکسو تعداد زیادی رویدادهای کوچک و متوسط در کشور برگزار می شود، اما برندها از این بازار بیرون هستند و این رویدادها دیده نمی شوند. از سوی دیگر، بسیاری از این رویدادها برای پیدا کردن اسپانسر سعی می کنند به برندهای مختلف مراجعه کنند، اما راه تماس و ارتباط با برندها در این حوزه نامشخص است. برای همین در این فصل به سراغ برندها و برگزارکننده های رویدادهای کوچک و متوسط علمی، فرهنگی و هنری رفته ایم تا نگاه آنها به این موضوع را ببینیم.

توضیح دیگر اینکه، از آنجائیکه در هر قسمت تجربه دو متخصص مرتبط با حوزه اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ بررسی می شود توصیه می شود همه اپیزودها را بشنوید تا تجربه کاملی از این موضوع به دست آورید.

PlayPlay
اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ با علی رشیدی و رویا عباس‌نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top