فصل اول

روابط عمومی و اعتمادسازی

طی سال 1398 در ایران اتفاق هایی رخ داد که باعث شد به بررسی یکی از کلیدی ترین و مهم ترین ارکان روابط عمومی بپردازیم؛ اعتمادسازی. سجاد موسوی، مشاور روابط عمومی و رسانه، به همراه امیر بشیرنژاد، کارشناس رسانه، به بررسی اهمیت اعتمادسازی در شرکت ها و سازمان ها پرداختند.

قسمت پنجم- ساختار روابط عمومی

در این قسمت از پادکست PR Pros سجاد موسوی، مشاور رسانه و روابط عمومی، با مجید بوجارزاده، مدیر روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، در مورد ساختار روابط عمومی این شرکت، همچنین تجربه های آقای بوجارزاده در شرکت ملی گاز ایران و نیز جایگاه روابط عمومی در سازمان های ایرانی و عملکرد آنها گفتگو کرده است.

قسمت چهارم- مدیریت بحران در روابط عمومی

در این قسمت از مجموعه پادکست های Pr Pros موضوع مدیریت بحران در روابط عمومی ها را بررسی می کنیم. مهمان این برنامه حسین خواجه جعفری، استاد دانشگاه و کارشناس رسانه است. مسعود مقصودی، کارشناس رسانه و روابط عمومی، در کنار سجاد موسوی، کارشناس رسانه و روابط عمومی به بررسی این سئوال می پردازند که آیا روابط عمومی ها با بحران های خاصی در سازمان ها و شرکت ها روبرو هستند و یا درگیر همه بحران های سازمانی می شوند. همینطور وقوع بحران در سازمان های رسانه ای در این برنامه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

استراتژی روابط عمومی

در سومین قسمت از پادکست های ماهانه PR Pros، موضوع استراتژی روابط عمومی بررسی می شود. در این گفتگو خواهید شنید که ضرورت استراتژی روابط عمومی چیست، چرا شرکت ها و برندهای ایرانی دچار ضعف در تدوین استراتژی های روابط عمومی خود هستند، چه راهکارهایی برای طراحی استراتژی روابط عمومی وجود دارد، و اینکه یک استراتژی مطلوب از چه بخش هایی تشکیل شده است.

قسمت دوم- تغییرات جدید اینستاگرام و برندها

در این شماره از پادکست های ماهانه PR Pros سجاد موسوی (مشاور رسانه ای و روابط عمومی) همراه با پوریا اسلامپور (مشاور دیجیتال مارکتینگ)، سیده سمیه صادقی (مشاور تولید محتوا در فضای مجازی) از ایرلند، و مسعود مقصودی (مشاور رسانه ای و روابط عمومی) به بررسی تغییراتی که اینستاگرام قصد دارد در سال 2019 میلادی در نحوه نشان دادن لایک ها ایجاد کند پرداخته اند.

سلبریتی سازی- قسمت اول

در کنار دکتر حمید ضیایی پرور و مسعود مقصودی به بررسی موضوع سلبریتی سازی  و تعامل سلبریتی ها با روابط عمومی پرداختیم. مسائلی مانند روایت در سازمان و لزوم همسو بودن سلبریتی ها با برنامه های روابط عمومی سازمان ها  و برندها، عامل های تعیین کننده در انتخاب سلبریتی ها برای کمپین های روابط عمومی
Scroll to top