اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ با نازنین وارسته و ماکان مهرپویا

ماکان مهرپویا و نازنین وارسته در پادسکت پی آر پروز از اسپانسرینگ می گویند

فصل پنجم از پادکست روابط عمومی PR Pros به موضوع اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ اختصاص دارد و در این اپیزود از پادکست همراه با نازنین وارسته، مدیر کتگوری محصولات بانوان گروه زرین رویا، و ماکان مهرپویا، مدیر پلتفرم ایران ادز گفتگو کردیم.

نازنین وارسته از تجربه های مای لیدی در اسپانسرشیپ گفت و فرایند بررسی درخواست های اسپانسرشیپی در مای لیدی را تشریح کرد. ماکان مهرپویا نیز از مشکلاتی گفت که بر سر راه برگزاری ایران ادز بوجود آمده و اینکه چگونه اسپانسرها در دوره های مختلف این جشنواره توانسته اند به کمک آنها بیایند و یا برای آنها دردسر ایجاد نمایند.

شما را به شنیدن این اپیزود در کست باکس، شنوتو، و گوگل پادکست دعوت می کنیم.

دلیل بررسی اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ در یک فصل کامل از پادکست روابط عمومی PR Pros اینست که از یکسو تعداد زیادی رویدادهای کوچک و متوسط در کشور برگزار می شود، اما برندها از این بازار بیرون هستند و این رویدادها دیده نمی شوند. از سوی دیگر، بسیاری از این رویدادها برای پیدا کردن اسپانسر سعی می کنند به برندهای مختلف مراجعه کنند، اما راه تماس و ارتباط با برندها در این حوزه نامشخص است. برای همین در این فصل به سراغ برندها و برگزارکننده های رویدادهای کوچک و متوسط علمی، فرهنگی و هنری رفته ایم تا نگاه آنها به این موضوع را ببینیم.

توضیح دیگر اینکه، از آنجائیکه در هر قسمت تجربه دو متخصص مرتبط با حوزه اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ بررسی می شود توصیه می شود همه اپیزودها را بشنوید تا تجربه کاملی از این موضوع به دست آورید.

اسپانسرشیپ و پارتنرشیپ با نازنین وارسته و ماکان مهرپویا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top