فصل دوم

قصه روابط عمومی ابر آروان چیست؟

در ششمین و آخرین اپیزود از فصل دوم پادکست پی آر پروز (PR Pros) با هستی شهریزفر، قصه گوی ابرآروان گفتگو کرده ایم. در این اپیزود سجاد موسوی، کارشناس روابط عمومی و رسانه، به همراه مسعود مقصودی، کارشناس روابط عمومی و رسانه پای صحبت های قصه گوی یکی از موفق ترین شرکت های این روزهای ایران نشستیم و در مورد فرهنگ ابرآروان و فعالیت های ارتباطی و روابط عمومی آن گفتگو کردیم.

موسیقی، روابط عمومی و تبلیغات

در پنجمین قسمت از فصل دوم پادکست PR Pros (پی آر پروز) به سراغ موضوعی رفتیم که در بیشتر سازمان های ایرانی مغفول مانده، موسیقی و اهمیت به کارگیری آن در فعالیت های روابط عمومی و تبلیغات. در این اپیزود از پادکست PR Pros سجاد موسوی راضی، کارشناس روابط عمومی و رسانه و بنیانگذار پادکست PR Pros با علی صدر، خواننده و آهنگساز گفتگو کرده است.

اهمیت روابط­‌عمومی در سازمان­‌ها

در چهارمین قسمت از فصل دوم پادکست پی­‌آر پروز (PR Pros) به بررسی اهمیت روابط­‌عمومی در سازمان­‌ها می­‌پردازیم و سعی می­‌کنیم به این پرسش پاسخ بدهیم که چرا به روابط‌­عمومی در سازمان‌­ها به عنوان یک تخصص نگاه نمی­‌شود.

مذاکره خوب چه ویژگی هایی دارد

فعالان روابط عمومی باید به فن مذاکره آگاه باشند و از آن به خبی بهره بگیرند. بنابراین در این اپیزود از پادکست PR Pros ویژگی های یک مذاکره خوب را بررسی می کنیم

در روابط عمومی دیجیکالا چه می گذرد؟

در اپیزود دوم از فصل دوم پادکست PR Pros به سراغ روابط عمومی دیجیکالا رفتیم تا ببینیم در این بخش از این شرکت چه اتفاقاتی رخ می دهد، چه کارهایی انجام می شود و چه برنامه هایی وجود دارد. سجاد موسوی، کارشناس روابط عمومی و موسس پادکست PR Pros به همراه مسعود مقصودی، دکتری مدیریت رسانه، با امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجیکالا، گفتگوی مفصلی انجام دادند.

گرافیک و روابط عمومی

برای بررسی اهمیت موضوع گرافیک در روابط عمومی، شیوه بهبود کار روابط عمومی ها با گرافیست ها و نمونه های خوب و بد استفاده از گرافیک در کشور با کوروش قاضی مراد، گرافیست و خوشنویس، گفتگو کردیم. سجاد موسوی راضی، کارشناس روابط عمومی و رسانه، میزبان برنامه دیگری از پادکست PR PROS است و شما را به شنیدن این قسمت دعوت می کند.
Scroll to top