ارتباطات درون سازمانی؛ شهرزاد عارفی، مدیر روابط عمومی گروه برندهای درسا

شهرزاد عارفی مهمان پادکست و ویدئوکست پی آر پروز PR Pros

موضوع این فصل از پادکست و ویدئوکست پی آر پروز (PR Pros) ارتباطات درون سازمانی است. به دنبال این هستیم که ببینیم واحدهای روابط عمومی و ارتباطات در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف چه نقشی در ارتباط با کارکنان خود بازی می‌کنند، کجای ساختار سازمانی تعریف شدند و چه کارهایی در زمینه ارتباطات درون سازمانی انجام داده‌اند.

در اپیزود اول از فصل چهارم پادکست و ویدئوکست پی آر پروز به سراغ شهرزاد عارفی، مدیر روابط عمومی گروه برندهای درسا رفتیم. شهرزاد مهمان این برنامه شد تا نشان بدهد که مخاطبان درون سازمانی در صنعت مد و فشن چطور نیاز به برقراری ارتباط درون سازمان خود را درک می‌کنند و چگونه واحدهای مختلف سازمان از قبیل روابط عمومی، مارکتینگ و منابع انسانی به این نیازها پاسخ می‌دهند.

این گفتگوی نزدیک به یک ساعته موضوع‌های خوبی را در حوزه ارتباطات درون سازمانی مطرح می‌کند که شنیدن و دیدن آن توصیه می‌شود. شهرزاد عارفی در این اپیزود موارد چالش برانگیز از ارتباط با کارکنان، نقش مدیریت سازمان در ایجاد فرهنگ سازمانی ایده‌آل، و مثال‌هایی از موارد موفق ارتباط درون سازمانی در گروه برندهای درسا را مطرح کرده است.

ارتباطات درون سازمانی در گروه برندهای درسا

شهرزاد عارفی، مدیر روابط عمومی گروه برندهای درسا در این اپیزود از پادکست پی آر پروز توضیح می‌دهد که هدف از برنامه‌های درون سازمانی دراین گروه چیست و چگونه ارتباطات درون سازمانی به ساخت فرهنگ مورد نظر این سازمان کمک می‌کند. او به خوبی شرح می‌دهد که در برنامه‌هایی که برای ارتباطات درون سازمانی اجرا می‌شود چگونه سطوح ارتباطی ایجاد شده و در نظر گرفته می‌شود. شهرزاد عارفی معتقد است که برنامه‌های مربوط به ارتباطات درون سازمانی در همه سازمان‌ها باید با واحدهای مارکتینگ و منابع انسانی هماهنگ باشد و توضیح می‌دهد که در گروه برندهای درسا این برنامه‌ها به خوبی با واحدهای مارکتینگ و منابع انسانی هماهنگ می‌شود.

میزبانان

میزبانان این اپیزود سجاد موسوی، کارشناس ارتباطات و روابط عمومی، و مسعود مقصودی، کارشناس روابط عمومی و مدرس دانشگاه هستند.

گوش بدهید و ببینید

این اپیزود را می‌توانید در پادگیرهای کست‌باکس، شنوتو و انکر بشنوید و یا در آپارات به صورت تصویری ببینید.

ارتباطات درون سازمانی؛ شهرزاد عارفی، مدیر روابط عمومی گروه برندهای درسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top