ارتباطات درون سازمانی؛ سارا اسکوئی، مدیر روابط عمومی پِرسال

سارا اسکوئی پادکست پی آر پروز

در ادامه فصل چهارم از پادکست و ویدئوکست پی‌آر پروز (PR Pros)، سارا اسکوئی، مدیر روابط عمومی شرکت پِرسال، مهمان سومین اپیزود ماست. سارا اسکوئی در این گفتگو از تجربه خود در پیاده‌سازی ارتباطات درون سازمانی در شرکت پِرسال می‌گوید.

سارا اسکوئی که تحصیلکرده رشته ارتباطات است، معتقد است که ارتباطات درون سازمانی مجموعه فعالیت‌های خلاقانه‌ای است که باید به ایجاد و افزایش بهره‌وری کارکنان در سازمان کمک کند. اسکوئی از منظر تئوریک نیز ارتباطات درون سازمانی را تسهیل ارتباط میان بخش‌های مختلف سازمان؛ از مدیران به کارکنان، از کارکنان به مدیران، و ارتباط میان واحدهای مختلف سازمان می‌داند.

این مدیر روابط عمومی که دو دهه سابقه فعالیت در این حوزه را دارد، در این اپیزود از پادکست و ویدئوکست پی‌آر پروز (PR Pros) بیان می‌کند که ایجاد احساس ارزشمندی در کارکنان و همچنین خلق احساس دیده شدن در آنها از جمله فعالیت‌های مهمی است که می‌تواند منجر به افزایش بهره‌وری سازمانی و انجام کار دلسوزانه در سازمان شود.

سارا اسکوئی، مدیر روابط عمومی پرسال، یکی از مهمترین اقدام‌های خود در حوزه ارتباطات درون سازمانی در شرکت پِرسال را تلاش برای حذف بدگوئی و ایجاد محیطی امن برای بررسی مشکلات کارکنان از طریق جلسه‌های فردی و گروهی می‌داند.

مدیر روابط عمومی پِرسال همچنین ایجاد نشاط سازمانی را یکی دیگر از اهداف مهم پِرسال در حوزه ارتباطات درون سازمانی می‌داند، چراکه معتقد است کارکنان با روحیه بالا و پر نشاط می‌توانند به بهره‌وری سازمانی کمک نمایند.

سارا اسکوئی در رابطه با هماهنگی‌های میان واحدی در حوزه ارتباطات درون سازمانی در شرکت پِرسال، به فعالیت تنگاتنگ روابط عمومی این شرکت و واحد منابع انسانی اشاره می‌کند. او می‌گوید مسائل کارکنان تنها محدود به مسائل مادی نمی‌شود و واحدهای روابط عمومی و منابع انسانی باید دوشادوش یکدیگر برای یافتن عمق مسائل کارکنان و حل آنها (مادی و معنوی) گام بردارند و با هم هماهنگ باشند.

مدیر روابط عمومی پِرسال در همین راستا اشاره می‌کند که یکی از فعالیت‌های در حال اجرای این سازمان ارائه مشاوره‌های روانشناسی به کارکنان است تا به آنها در شناخت مشکلات، حل آنها و بهبود زندگی شخصی و حرفه‌ای کمک کند. سارا اسکوئی کارکنان سازمان را مهمترین سرمایه هر سازمانی می‌داند.

به مشروح این گفتگو گوش بدهید. میزبانان این اپیزود سجاد موسوی راضی، کارشناس ارتباطات و روابط عمومی، و مسعود مقصودی، کارشناس روابط عمومی و مدرس دانشگاه هستند.

سومین اپیزود از پادکست و ویدئوکست پی‌آر پروز (PR Pros) را می‌توانید در پادگیرهای کست‌باکس، شنوتو و اَنکِر بشنوید و یا در آپارات به صورت تصویری ببینید.

توصیه: موضوع این فصل از پادکست و ویدئوکست پی‌آر پروز «ارتباطات درون سازمانی» است و در هر اپیزود با یک متخصص ارتباطات یا منابع انسانی در این مورد گفتگو می‌کنیم تا تجربه‌های شرکت‌های مختلف را در این حوزه بشنویم. بنابراین، توصیه می‌کنیم برای دریافت مفهوم بهتری از ارتباطات درون سازمانی به همه اپیزودها گوش بدید یا آنها را تماشا کنید و بر اساس نیازهای سازمان خود تجربیات آنها را شخصی‌سازی کنید.

ارتباطات درون سازمانی؛ سارا اسکوئی، مدیر روابط عمومی پِرسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top