ارتباطات درون سازمانی؛ سیاوش گودرزی، مدیر روابط عمومی طاقچه

سیاوش گودرزی مدیر روابط عمومی طاقچه در پادکست پی آر پروز

موضوع این فصل از پادکست و ویدئوکست پی آر پروز (PR Pros) ارتباطات درون سازمانی است. به دنبال این هستیم که ببینیم واحدهای روابط عمومی و ارتباطات در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف چه نقشی در ارتباط با کارکنان خود بازی می‌کنند، کجای ساختار سازمانی تعریف شدند و چه کارهایی در زمینه ارتباطات درون سازمانی انجام داده‌اند.

در اپیزود دوم از فصل چهارم پادکست و ویدئوکست پی آر پروز به سراغ سیاوش گودرزی، مدیر روابط عمومی طاقچه رفتیم. سیاوش در این اپیزود چالش‌های ارتباطات درون سازمانی در شرکت‌های کوچک اما در حال توسعه سریع را به خوبی می‌شکافد. همچنین او توضیح می‌دهد که چگونه دوران کرونا بر روی ارتباطات درون سازمانی طاقچه تاثیرگذاشته است.

مدیر روابط عمومی طاقچه از تجربه برقراری ارتباط خود در گروهی صحبت می‌کند که فعالیت ذاتی آن با ادبیات و فرهنگ گره خورده است و بیان می‌کند که طاقچه چطور از این موضوع برای برقراری ارتباط درون سازمانی بهره برده است. او همچنین شرح می‌دهد که روند تصمیم‌گیری درون طاقچه چگونه است.

سیاوش گودرزی ارزش‌های سازمانی طاقچه را بر می‌شمارد و می‌گوید که چرا در فرهنگ سازمانی طاقچه صمیمیت و ارائه بازخورد صحیح اهیمت دارد. در این اپیزود از پادکست پی‌آر‌پروز مدیر روابط عمومی طاقچه فعالیت‌های ارتباطی درون سازمانی این مجموعه را شرح می‌دهد و توضیح می‌دهد که هر برنامه چگونه و توسط چه واحدهایی درون سازمان به اجرا در می‌آید و چه دستاوردی برای نیل به اهداف سازمان ایجاد می‌کند.

این مدیر روابط عمومی در پادکست پی‌آر‌پروز جایگاه روابط عمومی در ساختار رسمی طاقچه را تشریح می‌کند. سیاوش گودرزی توضیح می‌دهد که چگونه در جریان فرهنگ‌سازی و ارتباطات درون سازمانی واحدهای مختلف سازمان از جمله مارکتینگ و منابع انسانی به کمک واحد روابط عمومی می‌آیند.

میزبانان این اپیزود سجاد موسوی، کارشناس ارتباطات و روابط عمومی، و مسعود مقصودی، کارشناس روابط عمومی و مدرس دانشگاه هستند.

این اپیزود را می‌توانید در پادگیرهای کست‌باکس، شنوتو و انکر بشنوید و یا در آپارات به صورت تصویری ببینید.

ارتباطات درون سازمانی؛ سیاوش گودرزی، مدیر روابط عمومی طاقچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top