نقش نهادهای واسطه در ارتباط با دولت (بررسی موردی)

در ششمین و آخرین اپیزود از پادکست روابط عمومی پی آر پروز (PR Pros) سجاد موسوی، کارشناس ارتباطات و روابط عمومی نقش نهادهای واسطه ای در ارتباط با حاکمیت ها و دولت را بررسی می کند. میهمان این اپیزود امیرحسین صدقی، مدیر روابط عمومی اتحادیه کسب و کارهای مجازی ایران است.

در اپیزودهای گذشته از فصل سوم پادکست PR Pros مفاهیم ابتدایی ارتباط با حاکمیت (GR) بررسی شده بود و در آخرین اپیزود این فصل نمونه موردی اتحادیه کسب و کارهای مجازی را در کمک به کسب و کارهای آنلاین کشور و ارتباط با حاکمیت بررسی کردیم. امیرحسین صدقی توضیح می دهد که این اتحادیه چگونه به کسب و کارهای آنلاین کمک می کند تا ارتباط بهتری با حاکمیت برقرار کنند و بتوانند رشد بهتری داشته باشند و مشکلات خود را حل کنند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه کسب و کارهای مجازی در این گفتگو مشکلات اتحادیه در مواجهه با حاکمیت را بیان کرد و راه حل های متصور را نیز عنوان نمود. وی از طرفی موضوعاتی که می تواند به کسب و کارهای آنلاین و اکوسیستم استارتاپی کشور کمک کند تا تعامل مطلوبی با دولت داشته باشند و بتوانند مطالبات خود را به شیوه ای بهتر پیگیری نمایند مطرح می کند.

این اپیزود نمونه موردی برای ارتباط کسب و کارها با نهادهای دولتی و حاکمیتی را مطرح می کند. در اپیزودهای پیشین پادکست PR Pros نمونه های موردی در کشورهای دیگر بررسی شده بود. پیشنهاد می شود که برای درک بهتر موضوع ارتباط با نهادهای حاکمیتی (government relations یا GR) تمامی اپیزودهای فصل سوم پادکست PR Pros را بشنوید.

نقش نهادهای واسطه در ارتباط با دولت (بررسی موردی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top