سطوح چندگانه ارتباط با نهادهای دولتی

پادکست روابط عمومی

پادکست پی آر پروز (PR Pros) در ادامه پرونده ارتباط با نهادهای دولتی و حاکمیتی یا چیزی که از آن به عنوان GR یاد می شود در اپیزود پنجم خود به موضوع سطوح چندگانه ارتباط با این نهادها پرداخته است. سجاد موسوی و مسعود مقصودی کارشناسان رسانه و روابط عمومی در اپیزود پنجم از سومین فصل پادکست PR Pros بیان می کنند که ارتباط با نهادهای دولتی و حاکمیتی در بخش لابی گری عموما در سه سطح رخ می دهد.

بر این اساس، ارتباط با نهادهای دولتی و حاکمیتی (GR) در سطوح محلی، ملی و بین المللی رخ می دهد. در این اپیزود سجاد موسوی و مسعود مقصودی ضمن ارائه مثال هایی از ارتباط با نهادهای دولتی در این سطوح به این مسئله می پردازند که آیا شرکت های ایرانی توان و مهارت ورود به سطح سوم ارتباط با نهادهای حاکمیتی در سطح بین المللی را دارند یا خیر؟

همچنین موضوع پر اهمیت ایجاد و استفاده از آژانس های تخصصی در حوزه ارتباط با نهادهای دولتی در این اپیزود مطرح می شود، موضوعی که جای آن به شدت در کشور خالی است و به همین دلیل شرکت ها و سازمان ها عموما در این زمینه ضعف های بزرگی دارند.

در ادامه این اپیزود از پادکست PR Pros روایتی خواهید شنید با صدای ساسان رئیسیان در مورد یکی از موفق ترین موارد ارتباط با نهادهای حاکمیتی اخیر در سطح جهان. در این روایت می شنوید که چگونه شرکت Enel Green Power موفق شد بر تصمیم سازی سیاست گذاران و جوامع محلی در آمریکا تاثیر گذاشته و پروژه دره جواهر را به سرانجام برساند. این مثال نشان می دهد که Enel Green Power با بهره گیری از خدمات یک آژانس تخصصی در حوزه ارتباط با نهادهای حاکمیتی توانست برنامه ارتباطی خود را با موفقیت طراحی و اجرا کند.

سطوح چندگانه ارتباط با نهادهای دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top