در روابط عمومی دیجیکالا چه می گذرد؟

در اپیزود دوم از فصل دوم پادکست PR Pros به سراغ روابط عمومی دیجیکالا رفتیم تا ببینیم در این بخش از این شرکت چه اتفاقاتی رخ می دهد، چه کارهایی انجام می شود و چه برنامه هایی وجود دارد. سجاد موسوی، کارشناس روابط عمومی و موسس پادکست PR Pros به همراه مسعود مقصودی، دکتری مدیریت رسانه، با امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجیکالا، گفتگوی مفصلی انجام دادند.

در بخش ابتدایی این پادکست خواهید شنید که از ابتدای شیوع کرونا در سال 1398 چه اتفاقاتی در دل شرکت دیجیکالا رخ داد و چه تصمیماتی با چه رویکردی در روابط عمومی دیجیکالا گرفته شد. سپس در این گفتگو به این می پردازیم که بزرگترین موفقیت دیجیکالا از نظر مدیر این روابط عمومی در سال های اخیر چه بوده است و چرا. همینطور در مورد بزرگترین شکست روابط عمومی دیجیکالا گفتگو می کنیم.

در ادامه همین گفتگو روایت امیرحسن موسوی را خواهیم شنید از ورود دیجیکالا به عصر شفافیت و نقشی که روابط عمومی در آن بازی کرده است. خواهیم شنید که این سفر پر فراز و نشیب چقدر به طول انجامیده است. به همین خاطر بحثمان را به نقش مدیران دیجیکالا در انتخاب های روابط عمومی سوق می دهیم تا روشن کنیم که در این شرکت مدیران ارشد سازمان چه نقشی در تصمیم گیری های روابط عمومی ایفا می کنند. همچنین مدیر روابط عمومی دیجیکالا تشریح می کند ساختار روابط عمومی در دیجیکالا چگونه است.

امیرحسن موسوی در انتهای این پادکست مهارت های مورد نیاز برای فعالیت در حوزه روابط عمومی را تشریح می کند و توضیح می دهد که افرادیکه قصد ورود به این عرصه را دارند چرا باید این مهارت ها را داشته باشند.

گفتگوی سجاد موسوی، مسعود مقصودی، و امیرحسن موسوی را در دومین اپیزود از فصل جدید پادکست PR Pros بشنوید و نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

در روابط عمومی دیجیکالا چه می گذرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top