سلبریتی سازی- قسمت اول

  در این برنامه از PR Pros در کنار دکتر حمید ضیایی پرور و مسعود مقصودی به بررسی موضوع سلبریتی سازی  و تعامل سلبریتی ها با روابط عمومی پرداختیم. مسائلی مانند روایت در سازمان و لزوم همسو بودن سلبریتی ها با برنامه های روابط عمومی سازمان ها  و برندها، عامل های تعیین کننده در انتخاب سلبریتی ها برای کمپین های روابط عمومی و تبلیغات و برخی از نمونه های خوب و بد استفاده از سلبریتی ها در  کمپین های روابط عمومی در این گفتگوی دو بخشی مطرح شد. شما در اینجا قسمت اول این گفتگو رو خواهید شنید و خواهش می کنم حتما قسمت دوم را هم گوش بدهید که موضوعات مهم و جذابی هم در آنجا مطرح می شود.

سلبریتی سازی- قسمت اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top