قصه روابط عمومی ابر آروان چیست؟

در ششمین و آخرین اپیزود از فصل دوم پادکست پی آر پروز (PR Pros) با هستی شهریزفر، قصه گوی ابرآروان گفتگو کرده ایم. در این اپیزود سجاد موسوی، کارشناس روابط عمومی و رسانه، به همراه مسعود مقصودی، کارشناس روابط عمومی و رسانه پای صحبت های قصه گوی یکی از موفق ترین شرکت های این روزهای ایران نشستیم و در مورد فرهنگ ابرآروان و فعالیت های ارتباطی و روابط عمومی آن گفتگو کردیم.

در ششمین اپیزود از پادکست پی آر پروز (PR Pros) هستی شهریزفر توضیح داد که چرا فرهنگ ابرآروان متفاوت است و از دلایل پذیرش این فرهنگ درون و بیرون از سازمان گفت. او در این قسمت توضیح می دهد که چه تفکری باعث ایجاد چنین فرهنگی شده است و چگونه دانش، مهارت و فرهنگ بیناین گذاران موجب ترویج و ابقای فرهنگ آروانی شده است.

هستی شهریزفر در بخش دیگر این گفتگو فعالیت های ارتباطی و روابط عمومی ابرآروان را تشریح می کند. او در این زمینه روند تصمیم گیری در ابرآروان را می شکافد و بیان می کند که چگونه تصمیمات کلان این شرکت به برنامه های روابط عمومی تبدیل می شوند.

در این قسمت از پادکست پی آر پروز (PR Pros) قصه گوی ابرآروان همچنین به ما می گوید که شیوه ارتباط گیری تیم های مختلف داخلی ابرآروان با یکدیگر چابک، سریع و شفاف است و همین امر موجب بهبود امور داخلی ابرآروان شده است. او همچنین در مورد انتقادها از پشتیبانی ابرآروان پاسخ داد و گفت که تمامی گزارش ها در پشتیبانی در کمتر از دو ساعت پیگیر می شود. هستی شهریزفر تاکید کرد که تمامی نظرات در شبکه های اجتماعی شامل توئیتر، اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین نیز بررسی شده و پیگیری می شود و در صورت لزوم روندهای کاری اصلاح می شود.

قصه گوی ابرآروان در بخش دیگری از این گفتگو توضیح داد که شیوع کرونا چگونه فعالیت های ابرآروان را تحت تاثیر قرار داد و تیم ارتباطات این شرکت چگونه توانست به همکاری تیم فرهنگ بر چالش های این دوران غلبه کند. هستی شهریزفر همچنین موفقیت ها و موانع پیش روی روابط عمومی ابرآروان را در این پادکست بر می شمرد. از شما دعوت می کنیم به این اپیزود از پادکست پی ار پروز (PR Pros) گوش دهید.

قصه روابط عمومی ابر آروان چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top