اهمیت روابط­‌عمومی در سازمان­‌ها

در چهارمین قسمت از فصل دوم پادکست پی­‌آر پروز (PR Pros) به بررسی اهمیت روابط­‌عمومی در سازمان­‌ها می­‌پردازیم و سعی می­‌کنیم به این پرسش پاسخ بدهیم که چرا به روابط‌­عمومی در سازمان‌­ها به عنوان یک تخصص نگاه نمی­‌شود.

به همین دلیل در این قسمت از پادکست پی‌­آر پروز سجاد موسوی راضی، کارشناس روابط‌­عمومی و رسانه و بنیانگذار پادکست PR Pros به گفتگو با رضا لیاقت­‌ورز، کارشناس روابط‌­عمومی، نشسته است. رضا لیاقت­‌ورز مدیر روابط­‌عمومی چندین شرکت بوده و سابقه فعالیت در روابط‌­عمومی­‌های معتبر ایران را دارد.

گفتگو با این پرسش شروع می‌­شود که چه سازمان‌­هایی در دنیای امروز به روابط­‌عمومی نیاز دارند. بعد از پاسخ به این پرسش، گفتگو ما را به سراغ زوایای دیگری از روابط­‌عمومی می­‌برد و موضوع اهمیت تخصص در روابط­‌عمومی مطرح می‌­شود. رضا لیاقت­‌ورز اینگونه بیان می­‌کند که امروز نگاه جامعه به حوزه علوم انسانی به طور کلی، و رشته روابط­‌عمومی به طور ویژه، نسبت به گذشته تغییر کرده است و به همین جهت جایگاه روابط­‌عمومی در سازمان­‌ها ارتقاء یافته است.

در بخش دیگری از این قسمت از پادکست پی‌­آر پروز خواهید شنید که برخلاف تصور مدیران سازمان‌­ها، فرصتی برای اصلاح اشتباهات در حوزه روابط‌­عمومی نیست و سازمان‌­هایی در عرصه روابط‌­عمومی موفق خواهند بود که بتوانند از روابط­‌عمومی برای پیشگیری و کنترل بحران در سازمان بهره بگیرند و بتوانند افکار عمومی را بوسیله روابط­‌عمومی هدایت کنند. متاسفانه مدیران گمان می­‌کنند که اشتباهات در حوزه روابط‌­عمومی به سادگی جبران می‌­شوند اما باید اذعان کرد که این نگاه، اشتباهی استراتژیک و شایع است.

در بخش دیگری از این گفتگو به این موضوع پرداخته می‌­شود که تجربه و دانش در حوزه روابط‌­عمومی دوشادوش یکدیگر می‌­توانند فعالان این عرصه را یاری کنند و هیچیک از آنها به تنهایی نمی‌­توانند راهگشا باشند.

به این اپیزود از پادکست پی­‌آر پروز (PR Pros) گوش دهید و نظرات خود را در قسمت نظرات با ما مطرح کنید.

اهمیت روابط­‌عمومی در سازمان­‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top