مذاکره خوب چه ویژگی هایی دارد

سجاد موسوی و مریم تقوی از ویژگی های مذاکره خوب می گویند

در این اپیزود از پادکست PR Pros (پی آر پروز) به گفتگو در رابطه با موضوع مذاکره پرداختیم. در این قسمت، سجاد موسوی، بنیانگذار این پادکست و کارشناس روابط عمومی و رسانه، با مریم تقوی، مدیرعامل شرکت مشاوره راهبردی آرتااندیش، ویژگی های یک مذاکره خوب را بررسی می کنند. اما چرا در این اپیزود به این موضوع پرداختیم؟ چه بپذیریم و چه نه، فعالان و متخصصان روابط عمومی به طور پیوسته در حال مذاکره هستند؛ مذاکره با مدیران درون سازمان برای اجرای طرح ها و پروژه های روابط عمومی، مذاکره با رسانه ها و خبرنگاران، مذاکره با سهامداران و ذینفعان. بنابراین متخصصان روابط عمومی، باید مذاکره کنندگان خوبی باشند. برای همین هم باید ویژگی های مذاکره خوب را بشناسند تا بتوانند از این ابزار قدرتمند به خوبی بهره بگیرند.

اما در این اپیزود از پادکست PR Pros با هم می شنویم که یک مذاکره خوب چگونه آغاز می شود و چگونه باید برای مذاکره در جلسات از پیش تعیین شده خود را آماده کنیم. برای رسیدن به نتیجه مطلوب در مذاکرات چه ویژگی هایی را باید در خود به عنوان مذاکره کننده تقویت کنیم و در هر بخش از مذاکره به چه شکل خود را مهیا نماییم.

مریم تقوی در این اپیزود سناریوهای مختلف را در مذاکرات شرح می دهد. او همچنین تجربیات تلخ و شیرین و واقعی خود را در این زمینه بیان می کند که شنیدن آنها خالی از لطف نیست. در این پادکست در رابطه با ویژگی های مذاکره تلفنی و حضوری خواهید شنید، ضمن آنکه می شنوید تعیین حدود اختیارات مذاکره کننده در جلسات چه تاثیری بر روند مذاکره خواهد داشت و چگونه مذاکره کنندگان در شرکت های بین المللی اختیارات خود را طی مذاکره بیان می کنند.

اگر شما نیز در رابطه با موضوع مذاکره (به ویژه در حوزه روابط عمومی) تجاربی دارید که تمایل دارید آنها را به اشتراک بگذارید زیر این مطلب تجارب خود را برای ما بنویسید و یا با ارسال ایمیل به آدرس info-at-prpros.ir آن را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم در برنامه های بعدی تجارب شما را مطرح کنیم.

مذاکره خوب چه ویژگی هایی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top