گرافیک و روابط عمومی

در نخستن اپیزود از فصل دوم پادکست PR PROS به سراغ موضوع گرافیک رفتیم که عموما در روابط عمومی های کشور به درستی استفاده نمی شود. قدرت گرافیک به قدری است که می تواند موجب برنده شدن شرکت ها و سازمان ها در بازی بشود، اما به دلیل صرفه جویی در هزینه ها، نداشتن درک صحیح از موضوع گرافیک، و بسیاری عوامل دیگر روابط عمومی های ایرانی نمی توانند از قدرت گرافیک به شکل کامل بهره بگیرند. برای بررسی اهمیت موضوع گرافیک در روابط عمومی، شیوه بهبود کار روابط عمومی ها با گرافیست ها و نمونه های خوب و بد استفاده از گرافیک در کشور با کوروش قاضی مراد، گرافیست و خوشنویس، گفتگو کردیم. سجاد موسوی راضی، کارشناس روابط عمومی و رسانه، میزبان برنامه دیگری از پادکست PR PROS است و شما را به شنیدن این قسمت دعوت می کند.

آنچه در این پادکست خواهید شنید: گرافیک برای روابط عمومی ها چه ضرورتی دارد، مثال هایی از تجربیات خوب و بد گرافیست ها با روابط عمومی سازمان ها، مدیران روابط عمومی چه چیزی باید در مورد فعالیت های گرافیکی بدانند، گرافیک برای روابط عمومی هزینه است یا سرمایه گذاری، آیا شرکت ها به برند بوک نیاز دارند، برای ارتباط بهتر گرافیست ها و روابط عمومی چه کارهایی باید بکنیم.

موضوع گرافیک و روابط عمومی شاید موضوع تازه ای نباشد اما سازمان ها و شرکت های ایران به خصوص در بخش روابط عمومی، به قدری در این بخش ضعیف عمل می کنند که ناچار شدیم به بررسی دلایل آن بپردازیم. این قسمت شروع بررسی ما در حوزه گرافیک و روابط عمومی است و حتما در فصل های بعدی از پادکست PR Pros این موضوع را به صورت جدی تر و عمیق تری بررسی خواهیم کرد.

ساخت پادکست PR Pros تلاشی است برای گفتگوی فعالان حوزه روابط عمومی، آگاه سازی افرادی که در سازمان ها بر واحد روابط عمومی تاثیرگذارند، و همچنین پلی است برای انتقال تجربه خبرگان، فعالان و بزرگان صنعت روابط عمومی به علاقمندان به حوزه روابط عمومی.

گرافیک و روابط عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top