قسمت دوم- تغییرات جدید اینستاگرام و برندها

در این شماره از پادکست های ماهانه PR Pros سجاد موسوی (مشاور رسانه ای و روابط عمومی) همراه با پوریا اسلامپور (مشاور دیجیتال مارکتینگ)، سیده سمیه صادقی (مشاور تولید محتوا در فضای مجازی) از ایرلند، و مسعود مقصودی (مشاور رسانه ای و روابط عمومی) به بررسی تغییراتی که اینستاگرام قصد دارد در سال 2019 میلادی در نحوه نشان دادن لایک ها ایجاد کند پرداخته اند. در ابتدای این گفتگو دلایل پنهان کردن لایک ها در اینستاگرام بررسی می شود و سپس اثرات این کار بر تولید محتوای اینفلوئنسرها و برندها ارزیابی می شود. در همین حال، نحوه تعامل تولیدکنندگان محتوا و برندها در بخشی از این برنامه بررسی شده است. سمیه صادقی نیز از تحولاتی که در ایرلند (به عنوان یکی از کشورهای پایلوت در این تغییر) از نزدیک شاهدش بوده است، توضیحاتی ارائه می کند.

قسمت دوم- تغییرات جدید اینستاگرام و برندها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top